سروش     RSS     Admin
دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات
۱۳۹۸/۰۵/۱۵

شرح وظایف دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات

- نظارت عالیه برعملکرد شهرداریها و دهیاریها جهت حسن اجرای امور.

- ارزیابی عملکرد شهرداری های و دهیاری های سراسر کشور

- بازرسی از عملکرد شهرداریها و موسسات وابسته به آنها و دهیاریها و تهیه گزارشات لازم برای مراجع مربوطه.

- نظارت بر عملکرد، واحدها و موسسات و اتحادیه وابسته به سازمان

- اخذ نظریات تخصصی واحدهای سازمان در موضوعات مطروحه در خصوص گزارشات بازرسیها و  شکایات واصله.

- برقراری ارتباط مناسب و مستمر با دیوان محاسبات کشور ،‌ سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظایف مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان مذکور و همچنین کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی و همکاری با سایر سازمانهای نظارتی

- انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از نقض قوانین و مقررات مربوط به شهرداریها و دهیاریها از طریق صدور بخشنامه و دستور العمل های مورد نیاز برای تاکید، تدقیق و رفع ابهام از قوانین و مقررات مذکور

- انجام اقدامات لازم به منظور بهینه سازی سیستمهای نظارتی

- تلاش مستمر در جهت شناسایی روشهای نوین بازرسی و نظارت به منظور ارائه الگوهای مناسب در شهرداریها و دهیاریها

- برقراری ارتباط مستمر با واحدهای مشابه در شهرداریها و سایر دوایر عمومی و دولتی

- انجام بازرسی از دفاتر و واحدهای سازمان جهت حسن اجرای امور محوله و ارائه نتایج و گزارشهای لازم به ریاست سازمان .

- انجام همکاریهای لازم با واحدهای بازرسی نهادهای قانونی کشور.

- پیگیری نحوه اجرای قوانین مقررات و آیین نامه و دستورالعمل ها توسط شهرداریها و دهیاریها

 


تعداد بازدیدها : ۶۳۸
پرینت خبر :

لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/1TIP1H-.aspx
مطالب مرتبط با این موضوع :

ساختمان مرکزی :
 
نشانی: تهران - خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - پلاک 1184
 
ساختمان مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی :
نشانی: تهران - میدان ولیعصر(عج) - بلوار کشاورز - ابتدای خیابان نادری - پلاک 17
اوقات شرعی تهران

نظر سنجی
نظر شما درباره پورتال جدید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور چیست؟