۱۳۹۸/۰۵/۱۵
شرح وظایف دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات
- نظارت عالیه برعملکرد شهرداریها و دهیاریها جهت حسن اجرای امور.
- ارزیابی عملکرد شهرداری های و دهیاری های سراسر کشور
- بازرسی از عملکرد شهرداریها و موسسات وابسته به آنها و دهیاریها و تهیه گزارشات لازم برای مراجع مربوطه.
- نظارت بر عملکرد، واحدها و موسسات و اتحادیه وابسته به سازمان
- اخذ نظریات تخصصی واحدهای سازمان در موضوعات مطروحه در خصوص گزارشات بازرسیها و شکایات واصله.
- برقراری ارتباط مناسب و مستمر با دیوان محاسبات کشور ، سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظایف مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان مذکور و همچنین کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی و همکاری با سایر سازمانهای نظارتی
- انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از نقض قوانین و مقررات مربوط به شهرداریها و دهیاریها از طریق صدور بخشنامه و دستور العمل های مورد نیاز برای تاکید، تدقیق و رفع ابهام از قوانین و مقررات مذکور
- انجام اقدامات لازم به منظور بهینه سازی سیستمهای نظارتی
- تلاش مستمر در جهت شناسایی روشهای نوین بازرسی و نظارت به منظور ارائه الگوهای مناسب در شهرداریها و دهیاریها
- برقراری ارتباط مستمر با واحدهای مشابه در شهرداریها و سایر دوایر عمومی و دولتی
- انجام بازرسی از دفاتر و واحدهای سازمان جهت حسن اجرای امور محوله و ارائه نتایج و گزارشهای لازم به ریاست سازمان .
- انجام همکاریهای لازم با واحدهای بازرسی نهادهای قانونی کشور.
- پیگیری نحوه اجرای قوانین مقررات و آیین نامه و دستورالعمل ها توسط شهرداریها و دهیاریها
تعداد بازدیدها : ۳۲۳۱
پرینت خبر : 
لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/1TIP1H-.aspx
مطالب مرتبط با این موضوع :