سروش     RSS     Admin
دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات
۱۳۹۸/۰۵/۱۵

معرفی دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات

با استناد ماده 62 قانون شهرداری ها مصوب 1334/4/11 و بند 16 از ماده 6 اساسنامه مصوب سازمان یکی از وظایف مهم محوله به سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ، بازرسی از شهرداری های کشور با رویکرد اساسی شناسایی نقاط ضعف ، کاستیها و نارسائیهای موجود در زمینه های مختلف مدیریتی و قانونی و تدوین برنامه ای جامع و هدفمند جهت اصلاح و رفع کلیه موارد با استفاده از ابزارهای آموزشی ، اداری و .... می باشد. در راستای تحقق اهداف فوق الذکر ایندفتر انجام بازرسی های جامع و موردی ادواری را بعنوان یکی از رئوس سرفصل های مهم کاری خود تعریف و اجرایی نموده است.

این دفتر در راستای دستیابی به هدف والا جهت نظارت عالیه بر عملکرد شهرداریها و دهیاریهای کشور اقدام به انجام فعالیتهای گسترده ای در 3 محور اصلی :

             1- پاسخگویی به شکایات

             2- بازرسی(دوره ای یا موردی)

             3-ارزیابی عملکرد

                                                      می نماید.


تعداد بازدیدها : ۷۱۱
پرینت خبر :

لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/1TIP1F-.aspx
مطالب مرتبط با این موضوع :

ساختمان مرکزی :
 
نشانی: تهران - خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - پلاک 1184
 
ساختمان مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی :
نشانی: تهران - میدان ولیعصر(عج) - بلوار کشاورز - ابتدای خیابان نادری - پلاک 17
اوقات شرعی تهران

نظر سنجی
نظر شما درباره پورتال جدید سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور چیست؟