۱۳۹۸/۰۵/۱۵
معرفی دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات
با استناد ماده 62 قانون شهرداری ها مصوب 1334/4/11 و بند 16 از ماده 6 اساسنامه مصوب سازمان یکی از وظایف مهم محوله به سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ، بازرسی از شهرداری های کشور با رویکرد اساسی شناسایی نقاط ضعف ، کاستیها و نارسائیهای موجود در زمینه های مختلف مدیریتی و قانونی و تدوین برنامه ای جامع و هدفمند جهت اصلاح و رفع کلیه موارد با استفاده از ابزارهای آموزشی ، اداری و .... می باشد. در راستای تحقق اهداف فوق الذکر ایندفتر انجام بازرسی های جامع و موردی ادواری را بعنوان یکی از رئوس سرفصل های مهم کاری خود تعریف و اجرایی نموده است.
این دفتر در راستای دستیابی به هدف والا جهت نظارت عالیه بر عملکرد شهرداریها و دهیاریهای کشور اقدام به انجام فعالیتهای گسترده ای در 3 محور اصلی :
1- پاسخگویی به شکایات
2- بازرسی(دوره ای یا موردی)
3-ارزیابی عملکرد
می نماید.
تعداد بازدیدها : ۷۱۱
پرینت خبر : 
لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/1TIP1F-.aspx
مطالب مرتبط با این موضوع :